Det var på tiden...

Nu var det ett tag sen jag skrev, så jag tänkte faktiskt skriva ner ett par rader.

Min påsk blev bra, Mia ringde och överraskade mig om att hon var i viken så hon räddade min påsk helt enkelt :) Åkte tillbaka till Gävle på tisdagen, Cilla och Jomp skulle till Linköping så dom körde dit mig och Mia så tog  vi tåget därifrån, skönt med sällskap nästan hela vägen.

Onsdagen och torsdagen var det skola. Efter skolan på torsdagen så åkte jag till Uppsala för det var dags att äntligen få träffa Niko igen :) Det var underbart att få träffa honom igen! På fredagen begav vi oss till Gävle, till Elin på lördagen. Skola måndag och tisdag. Tillbaka till Uppsala på tisdagen och nu sitter jag här. Niko har tenta. När han har slutat ska vi dra till systemet och inhandla lite vin till kvällen samt alkohol till valborg. Har suttit och pratat med mia över sms hela morgonen, vi har problem med vad vi ska dricka... men det löser sig alltid.

Imorgon ska det bli grönan har vi planerat, det ska bli jävligt kul, var längesen jag var där.

Eftersom jag inte tror att jag lär skriva något inlägg på ett tag skriver jag här nu hur min nästa vecka kommer se ut...
Måndag - Gävle, köpa present till mamma och syster
Tisdag - Heldag i skolan, födelsedagsfika på kvällen med Jennie och Kattis
Onsdag - Skola, Uppsala direkt efter skolan
Torsdag - Valborg, fest fest fest , gratta mamma
Fredag - Gratta mig själv, bila ner till viken
Lördag - Släktkalas för mig, mamma och syster
Söndag - Tillbaka uppåt i landet igen!

Näe, nu ska jag göra något, typ klä på mig!

Hej då


Jag älskar dig, massa massa

Kommentarer
Postat av: mia

såg att du varit inne och kommenerat nikos blogg. orden passar in på dig och din blogg med.

2009-05-06 @ 09:50:35
Postat av: m igen

varför har du den där tramsgrejen som gör att jag måste skriva massa piss innan kommentaren läggs ut?

2009-05-06 @ 09:52:01
Postat av: tsb

heej, fin blogg:D

kolla gärna in vår:D

2009-05-14 @ 19:36:30
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0