Ja.

Jag har blivit duktig på att blogga när jag är hemma, det är ett bra tidsfördriv. Egentligen har jag inget nytt att skriva.

Jag träffade Nattis och Jordan idag, det var väldigt trevligt. Fast först var jag uppe med tuppen och åkte upp till mormor och morfar en sväng för att hälsa på. Där fick jag även hänga gardiner... Vi pratade lite om sommaren och morfar trodde att jag skulle ha det jobbigt utan Niko, och ja, det har han så rätt i! Därefter begav jag mig till stan och mötte upp mina sötnötter. Vi gick och fikade och vandrade lite på stan. Jordan har blivit så stor nu och har börjat prata jättemycket. Han blev lite ledsen när jag inte ville följa med hem och leka med hans tåg, men det lovade jag att göra en annan dag.

Jag ska klippa mig imorgon. Antingen blir det nåt nytt eller bara lite klipp som fräschar upp det. Vem vet vad som händer och sker? Lovar ett nytt kort när jag orkat ta ett.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga. Hej då.

Jag börjar sakna dig
lite för mycket nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0