Underbart!

Ett längre inlägg kommer i veckan men jag är bara tvungen att skriva några ord. Jag har världens bästa pojkvän vill jag bara berätta. Igår bjöd han mig på hotell, en svit, för att vi skulle få lite kvalitetstid med varandra innan påsken då vi inte ses på länge. Det var helt underbart, hästenssängar, två toaletter, jacuzzi, dusch, gratis minibar, bord, fotöljer och en vattenkokare. Blev även bjuden på middag på kvällen. Ja mer om dagen kommer så när jag är hemma i viken igen. Men det jag vill säga här är iaf att jag älskar Niko så otroligt mycket och han får mig att känna mig som världens lyckligaste människa! Tack älskling, tack!

Det finns bara en för mig
och det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0