Ska verkligen du...?

Jag var på ICA nyss, dom hade extrapris på chips och när man äter så mycket chips som jag och Niko gör så passar man på helt enkelt. Men till saken. Jag stod där i kassan med 4 st pringelsburkar när en tant helt plötsligt säger "Ska verkligen DU äta dom där?" medan hon granskar mig upp och ner. Jag blev arg, och säger argt "ja tänk för att jag tänkt göra det". Då blev hon nog arg och bytte kö. Vad är det med folk? Jag var tvungen att ringa Kattis och berätta om mina frustrationer gentemot tanten. Sen när är folk sådär? Tyckte hon jag var tjock? Fast jag tolkar det som Niko skrev, att jag som är så fin inte ska förstöra min kropp med så mycket onyttigt.

Det är inte bra att titta på kläder och skor när man nyss fått pengar, jag har hittat en massa saker jag vill ha. Jag hittade ett par jättefina gladiatorsandaler som jag funderar på att införskaffa mig till sommaren. Måste fundera lite, för de var i fel färg för mig.

Tack och adjö.

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tanten va helt enkelt sjuk i huvet:P Sandalerna va himla fina tycker jag, och jag va ju på stan idag och kom på mig själv med att jag såg klänningar och tänkte att "den där skulle nog va fin på Rebecca":P

2009-02-27 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0