.

Jag har blivit sådär jobbigt grinig igen, jag blir lätt så när jag är uttråkad. Jag tycker inte om att jag blir så, verkligen inte. Jag blir arg på mig själv när jag är så kort i telefon och låter helt enkelt grinig. Idag är det värre än på länge, uttråkad, regn, kyla och mensverk, PERFEKT! Känns som min blogg inte kommer vara så glad utan en grinig blogg i sommar, men ni får stå ut med det helt enkelt.

Jag önskar verkligen att jag hade ett jobb att fördriva tid med, att få nåt annat att tänka på om dagarna. Fint väder hade tillochmed räckt så man får lite energi. Idag har jag visserligen varit hos min faster och umgåtts, det har varit mycket trevligt. Kvällen bjuder på middag med Kattis, hennes syster och systerson som är på semester i viken.

Syster, jo jag borde fixa en ny header men jag vet inte hur man gör. Hjälp nån?

Nu ska jag fortsätta titta på tv och drömma mig bort en stund.

Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: syster

Jag vet inte heller, men det finns ju massa som erbjuder sig att göra åt en :) du kan ju leta upp nån bloggg som fixar header's.

2009-06-09 @ 13:50:27
Postat av: Körsbär

Oh my god! Updates :D

2009-06-10 @ 13:44:50
URL: http://puruluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0