Gör någon glad...

... skicka ett blommogram till någon du älskar. Den reklamen kom nyss framsvepande på dataskärmen - det låter rätt så klämkäckt ändå. Sitter här och gör ingenting, kattis och co har lämnar viken och nu är jag ensam kvar här. Det är tråkigt väder idag igen vilket betyder att jag bara sitter inne och gör ingenting. Men jag ska sluta vara så negativ, från och med nu ska jag skärpa mig!

Jag var uppe i ett av våra smårum på vinden förut och hittade massa gamla böcker jag läste i min ungdom. Mitt projekt denna sommar ska bli att läsa alla igen, det är ca 30 böcker men det lär jag lätt komma igenom. Det ska bli kul att läsa ändå minns lite av några av dom! Har burit ner en av böckerna nu: älskar, älskar inte. Den minns jag faktiskt lite av!

Igår var mamma och jag nere på stan en sväng för att köpa studentpresent till Emelie som tar studenten på fredag, efter mycket velande hittade vi äntligen något. Så på fredag blir det att gå till familjen gustavsson för att fira student.

Igår var det 3 år sen jag tog studenten, 3 år! Visst kan man säga att det gått fort men ändå, se vad mycket jag hunnit med på dessa 3 år; om ett halvår är jag färdigutbildad! Helt sjukt. Igår hade även jag och Niko 7 månadersdag, helt underbart! Jag är fortfarande så kär så det bara sprudlar i kroppen och jag gör inget annat än att längta tills vi ses nästa gång!

Nu ska jag ut med vovven och sen ska jag börja läsa lite. Om nån förresten känner för att köpa en mobiltelefon till mig så tar jag gärna emot en, min håller på och ballar ur!

Adios!

nire





Du är det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Om du ringer till tele2 så kan jag fixa ditt abonnemang ;)

2009-06-10 @ 17:11:17
URL: http://puruluu.blogg.se/
Postat av: Kattis

Haha 3 år? Det är väl ingenting=)

2009-06-11 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0