Tadaaa

Jo, efter tjat från olika håll tar jag nu steget ut i bloggvärlden igen. Först skulle jag uppdatera för mias skull så hon hade nåt att läsa när hon pluggade, sen skulle jag uppdatera för systers skull så hon skulle ha nåt att läsa när hon var sjuk. Nu är det sommarlov för mia och min syster är frisk så nu uppdaterar jag för alla!

Nu befinner jag mig i viken för sommaren, kom hit igår. Jag behöver ju inte säga hur det var att åka ifrån Niko, ni kom känner mig förstår nog hur det gick. Nu känner jag bara att jag vill boka en resa upp dit snarast så jag har något att längta och se fram emot :)

Vad har hänt sen sist? Hmm, jag har haft mattetenta som jag klarade jättebra, jag har fått sommarlov/sommaruppehåll, jag har varit sjuk och har nu bara en förkylning kvar. Påtal om förkylning så tror jag att jag hostat sönder ett revben eller nåt, det gör helvetiskt ont när jag hostar iaf.

Det känns som att jag inte har nåt att skriva nu när det var så längesen jag uppdaterade. Fast det borde ju betyda att jag har massa att skriva? Jag orkar inte gå igenom allt som hänt och på senaste tiden har det inte hänt nåt. Kan ju nämna att jag fikade hos Zäta idag med henne, Eve, KK och Linda & Rolf som var hemma från Tyskland :) Det var ändå trevligt. Jag ska även bli tant igen, i oktober :D

Hej då!

Jag älskar dig massa massa!

Kommentarer
Postat av: syster

ÄNTLIGEN!



börja uppdatera nu varje dag tack :)

borde du inte skaffa en snygg header eller nått till din blogg? den ser lite tråkig ut.

2009-06-08 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0