Underbara underbara Piteå!

Just nu sitter jag inne i Nikos rum och har ännu inte klivit upp ur sängen. Niko är och jobbar och slutar vid halv 5. Jag har det verkligen underbart här. Det enda man kan klaga på är att det är så sjuuuukt varmt. Igår fick jag springa in för att svalka av mig för det var för varmt ute. Jag kom till Luleå flygplats i torsdagskväll där min älskade älskade Niko stod med en underbart fin ros och mötte upp mig. Oj vad jag blev glad! Torsdagskvällen blev lugn då vi endast gick till vattnet, gjorde vassbåtar och kastade mackor! Jag lyckades med två stuts och det är första gången någonsin! Vi åkte förresten även och köpte chips, dessa underbara mandespotatischips! Vi tog även en liten tripp till stället där vi åkte pulka i julas, det var jättevackert där!

Igår jobbade Niko till halv 10 så jag fick sällskap av hans mamma på eftermiddagen. Vi satt på altan och pratade en massa tills Nikos mormor och morfar och 2 till kom hit. Då pratades det visserligen ännu mer. Dom var tvungen att vänta på att åka tills Niko kom hem då mormorn skulle visa upp hennes charmör. Flera gånger igår fick jag höra vilket kap jag gjort och jag kan ju inte göra något annat än att hålla med! Det var även midnattsshopping igår i centrum så affärerna var öppna till 24. Eftersom det var fredag så festade folk så vi var och sa hej på 2 fester där Nikos vänner var och sen åkte vi in till stan där jag inhandlade en klänning och Niko ett par badshorts och armband. Jag blir fortfarande lurad av ljuset här, hemma är det inte ljust vid 24!

Idag blir det nog en sväng till Pite Havsbad så jag får se hur det ser ut då vi ska promenera runt lite :)

Tack och adjööö!

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0