F**K!

Sen klockan 17.30 har jag skrivit på ett inlägg som nu när jag skulle spara det försvann! Blir man glad då? När man äntligen tagit sig tid att skriva klart det... NEJ!

Vad skrev jag i det inlägget då?

Hmm, jag har klarat hemtentan i matte - och därför klarat första momentet i mattekursen! YEY! Fick 11 av 13 poäng på räknedelen vilket känns jävligt bra. Niko var här i helgen vilket var mycket mycket trevligt, han fick sig 2 presenter, varav en var en tidig påskpresent. Han fick sig ett album med kort och lite text och boken Aldrig fucka upp eller vad den nu heter - det är av han som skrivit Snabba cash iaf. Dagen har bestått av att Niko åkte, promenad med kattis - aldrig mer willys säger jag bara! Lite planering av turkallingar, matlagande och nu på kvällen tedejt med sätrabrudarna. Jennie fick sig ett påskägg av mig och kattis med påskharar och två handmålade påskägg i :P

Resten av veckan består av skola, hårfärgning, stan, möte på skolan inför SISTA, hörde ni rätt.. SISTA, valet innan examen, skola igen och sen uppsala för att titta på innebandycup och umgås med niko innan påsken då vi inte ses på 10 dagar. Det kommer bli jobbigt gott folk, men det får gå helt enkelt. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...

Detta inlägg blev kortare än det jag skrev förut men ja, jag minns inte vad jag skrev dessutom måste jag börja pyssla med kalsongerna nu!

Adios.

Jag älskar dig, massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0