Ord

Ännu en gång är jag dålig på att uppdatera och ännu en gång är jag i Uppsala. Ingo sa igår när jag och Niko gick hem "men vi ses hemma hos er sen", det känns ibland som jag bor här. Jag trivs här.

I torsdags så kom Maja till Pinnmovägen, det skulle spelas spel. Så ja, vi spelade spel, skvallrade och umgicks. Hon körde ner mig till stationen då jag även fick träffa hennes gullvovve som i princip åt upp mig. Nu har jag även varit duktig och köpt mig ett tågkort för 720 kronor så jag slipper boka biljett hela tiden. När jag kom till Uppsala så stod Simon i köket och lagade mat åt mig, Niko, Ingo och Mimmi. Det var både gott och trevligt.

Igår var det dags för fest. Vi begav oss först till Björn där det bjöds på Fia med Hutt, dock tittade jag bara på då jag kände att det inte vad min grej att shotta. Jag dricker för sällan för att klara av det. Efter ett tag begav vi oss till en fest där det bjöds på bål och jättegod dipp! Vi spelade rundpingis, där jag åkte ur först. Vi dansade och vi drack. Det var trevligt helt enkelt. Jag och Niko drog dock hem vääääldigt tidigt, 22.45 satt vi på Johannesgrillen och åt. Det är sjukt, sen när går man så tidigt? Kvällen var mycket trevlig och jag hade skitsköj, dock bjöd det på en ond panna (jag blev skallad!), Niko har ett märke på näsan, och två blåmärken och jag är inte skyldig till något!

Dagen har varit lugn, vi har mestadels kollat på the mentalist vilket är sjuuukt bra! Tror även kvällen kommer fortsätta med det, först skulle älsklingen spela lite dataspel. Vi får se hur länge jag blir kvar i Uppsala denna gång, ett tag blir det iaf :) Innan jag lämnar uppsala ska det bytas julklapp med mia, ja jag vet vi är sena!

Jag älskar dig jättemycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0