Tillbaka i Gävle

Känns som att det är den vanligaste rubriken, men det är oftast då jag orkar skriva och egentligen orkar jag inte nu heller. Ja som sagt är jag tillbaka i Gävle efter över en veckas tid i Uppsala hos hjärtat. Det är som vanligt inte kul att åka därifrån och jag vill inte sova ensam, jag vill inte vill inte! Jag sover inte lika bra då, jag behöver Niko bredvid mig helt enkelt.

Egentligen har jag inget att skriva utan kände mer att det var tid att uppdatera. I helgen kommer mamma och pappa hit :) Planen var att jag skulle åkt till Uppsala för att följa med Niko på hans lagfest men det blev ändrade planer. Så på fredag kommer mor och far hit så lämnar dom av mig i Uppsala där jag och Niko har en deal gällande massage, mys och tv!

Jag har massa skola denna vecka, 4 dagar! Därför borde jag sova nu, 06.45 står klockan på! Jag ska ge det ett försök. Natti








Du är det bästa jag har <3

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Coolt, heter killen Nico :D som huvudkaraktären i GTA IV.a ju Nico Belic :D hardcore! Snart kanske du är med i nästa GTA :)

2009-03-24 @ 10:03:24
URL: http://puruluu.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0