Uppdatering

Jag blir chokad, över 20 olika läsare varje dag, ibland uppemot 30. Vilka är ni alla som läser? Jag vet att jag har en liten trogen läsarskara, men inte att den var så stor. Ni nu som har stora läsarskaror tycker nog att mina 20 personer är få, men det var mer än jag trodde. Så tack alla som läser min blogg, det vore ännu roligare om jag visste vilka ni var.

Nu är jag iaf tillbaka i Gävle, här är det jättetomt. Jag saknar redan Niko, det har varit så skönt att ha honom nära mig hela tiden, det har blivit en vana. En vana jag alltid skulle vilja ha, men men det får gå såhär med. Ibland har jag svårt att förstå hur man kan ha så starka känslor som jag har för den mannen, det går inte ens beskriva med ord. Allt jag kan säga är att jag mår som en prinsessa när jag är med honom. Tack för allt du ger mig Niko!

Jag hade matteprov som jag säkert nämt, 28 av 30 blev resultatet! Fy fan vad jag är bra!

Helgen spenderades förövrigt i Täby för att gratta morbröderna som fyllt 40 och 50 år. Helgen skänkte mig en förkylning som jag nu smittat Niko med. Helgen bjöd även på en tur i Täby centrum där jag handlade nässpray och Niko handlade en hatt.

Nu ska här kureras så jag orkar med skolan imorgon. Var längesen nu.

Det är tomt utan dig

Kommentarer
Postat av: Angiie

Visst är det lite creepy att man inte vem vem läsarna är :P

Du har blivit utmanad förresten, kolla min blogg!

=)

2009-03-03 @ 08:58:55
URL: http://angiiewangiie.com
Postat av: Saint Nikolaus

Vi är så duktiga i skolan du och jag!

<3 : )

2009-03-03 @ 13:11:57
URL: http://saintnikolaus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Angiie: Ja det är faktiskt lite läskigt,men lite kul ändå. Oj, utmanad, lät läskigt, men okej, jag läser!



Niko: Vi är bäst!

2009-03-03 @ 15:23:53
URL: http://bexxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0